Din kurv er tom

Reklamation

Dit køb er omfattet af købeloven, som giver dig 2 års reklamationsret omfattende fabrikations- og materialefejl, der konstateres ved varens normale anvendelse.

Det betyder, at du enten kan få en mangelfuld vare repareret, ombyttet, pengene tilbage eller afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation.

Det er selvfølgelig et krav, at reklamationen er berettiget, og at manglen ikke er opstået som følge af fejlagtig brug af produktet eller anden skadevoldende adfærd.

Hvad gør jeg ved en reklamation?
Giv hurtigst muligt besked til os, efter at fejlen er opdaget. Dette kan ske via mail til kundeservice@garna.dk

For at lette ekspeditionen skal du vedlægge en kopi af ordrebekræftelsen eller anden dokumentation for dit køb.

Varen bør være forsvarligt pakket ind, og vi anbefaler at sende den som pakke, således at den er forsikret, til vi modtager pakken. Du har ansvaret for pakken, til vi har modtaget den. Gem derfor kvitteringen samt evt. track and trace nummer.

Afhængig af den konkrete situation vil du modtage videre info. 

Reklamationsvarer skal sendes til:
GARNA
Askov Kirkevej 17A
6600 Vejen

Ved berettiget reklamation refunderer GARNA rimelige fragtomkostninger. Er reklamationen ikke berettiget afholdes alle fragtomkostninger af dig som kunde. Dvs. fragten til GARNA og retur til dig.
is added to your shopping cart.
Go to Cart
is added to your wishlist.
Go to Wishlist