Reklamation

REKLAMATION
Dit køb er omfattet af købeloven, som giver dig 2 års reklamationsret omfattende fabrikations- og materialefejl, der konstateres ved varens normale anvendelse. 

Reklamationen skal meldes til Garna efter rimelig tid efter varens modtagelse. Her anses max. to måneder, som rimelig tid, medmindre andet er aftalt. Reklamationen frafalder ved forkert eller ualmindeligt betjening af produktet. 

Hvad gør jeg ved en reklamation?
Giv hurtigst muligt besked til os, efter at fejlen er opdaget. Dette kan ske via mail til velkommen@garna.dk.  

For at lette ekspeditionen skal du vedhæfte en kopi af ordrebekræftelsen eller anden dokumentation for dit køb.

Varen bør være forsvarligt pakket ind, og vi anbefaler at sende den som pakke, således at den er forsikret, til vi modtager pakken. Ansvaret for pakken ligger hos kunden, indtil pakken er modtaget, hvorfor det er vigtigt at få kvittering og track and trace nummer på afsendelsen.

Reklamationsvarer skal sendes til:

GARNA ApS
Vestergade 11
5970 Ærøskøbing

Fragtlabel skal bestilles via vores returportal her

Ved berettiget reklamation refunderer vi varens pris efter modtagelse. Du vil modtage beløbet via den oprindelige betalingsmetode inden for maksimalt 14 dage.

Søndag, Mandag, Tirsdag, Onsdag, Torsdag, Fredag, Lørdag
Januar, Februar, Marts, April, Maj, Juni, Juli, August, September, Oktober, November, Dezember
Ikke nok produkter tilgængeligt. Kun [max] tilbage.
Tilføj til ønskelisteFind ønskelisteFjern ønskeliste
Indkøbskurv

Din kurv er tom.

Tilbage

Tilføj note Rediger ordrenotat
Tilføj gaveindpakning
Tilføj en rabatkode

Vil du tilføje en gaveindpakning? Kun

Tilføj gaveindpakning

Tilføj en rabatkode

Rabatkode vil blive fratrukket ved bestillingen