Reklamation

 

REKLAMATION
Dit køb er omfattet af købeloven, som giver dig 2 års reklamationsret omfattende fabrikations- og materialefejl, der konstateres ved varens normale anvendelse. Hvis din reklamation er berettiget, betyder det, at du enten kan få varen repareret, ombyttet, pengene tilbage eller et afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation.

Reklamationen skal meldes til GARNA i rimelig tid efter varens modtagelse. Hvis du reklamerer inden for to måneder efter, at fejlen er opdaget, vil reklamationen altid være rettidig.

Reklamationen frafalder hvis fejlen skyldes forkert eller ualmindeligt betjening af produktet. 

Er reklamationen berettiget, refunderer vi dine (rimelige) fragtomkostninger. Varen skal altid sendes tilbage i forsvarlig emballage. Husk også at få en kvittering for afsendelse, så vi kan tilbagebetale dine fragtomkostninger.  Du kan også benytte dig af vores Fragtlabel som kan bestilles via vores returportal her 

Hvad gør jeg ved en reklamation?
Giv hurtigst muligt besked til os, efter at fejlen er opdaget. Dette kan ske via mail til velkommen@garna.dk.  

For at lette ekspeditionen bedes du vedhæfte en kopi af ordrebekræftelsen eller anden dokumentation for dit køb.

Varen bør være forsvarligt pakket ind, og vi anbefaler at sende den som pakke, således at den er forsikret, til vi modtager pakken. Ansvaret for pakken ligger hos kunden, indtil pakken er modtaget, hvorfor det er vigtigt at få kvittering og track and trace nummer på afsendelsen.

Reklamationsvarer skal sendes til:

GARNA ApS
Søndergade 25, st
5970 Ærøskøbing

Fragtlabel kan bestilles via vores returportal her